mandag den 30. juni 2008

I have tastet the forbidden fruit... called tubular tires

I en tid med eksamens rally, manglende træning, en forbandet knæskade der kommer til at holde mig fra at deltage i mtb-challenge... ser man ikke ikke logisk på sin konto når der er et minimalt overskud!

Jeg har smagt de forbugte frugter for længe siden, lukkede ringe, tubular tires (i forbindelse med cykel cross) og de smager godt... Eneste minus ved dem er, at de er så forbandet dyre...

Jeg har i en periode gået og sukket efter Reynolds Topo T hjulsættet (til lukkede ringe) og er endt med at investere i et... Uha uha, de er ikke landet her endnu - men er på vej (jeg sidder selv i et sommerhus på vestkysten og glæder mig til at komme hjem til hjulsættet - der venter...)
Nu er dæk udvalget ikke det største, TUFO og DUGAST - that´s it... Næste år rygtes det at Vittoria (aka GEAX) kommer med et, den tid, den sorg!
Begge dæk skal testes, og så håber jeg ellers at undgår dumme torne der er det eneste der kan gøre det forbudte ved mine dæk (o;

vender tilbage med billeder og rapport når de er i mine hænder og testet jaaaa..... nyt grej og små skadet - den bedste kombo !

/Köser

Ingen kommentarer: