fredag den 15. august 2008

Stilstand i indlæggene...!

Jeg må erkende at når min træning ikke går som den skal, går skriveriet på bloggen heller ikke... Denne sommer har været min ringeste i træningsmæssig forstand nogensinde. Målene (målet) var store, starten på foråret gik godt og jeg tænkte "hvad er det med de der børn og ingen træning???"...

Jeg har måtte sande at der er en sammenhæng og at man ikke skal sætte sine penge på træningen..! Jeg er kommet frem til konklusionen; jeg bliver nødt til at finde et job i en radius på mellem 30 og 45km fra min bopæl - så kan jeg cykle på arbejde og komme (holde...hmm) mig i form!

Og nej... Jeg kom ikke afsted til Polen - undskyldningerne blev for mange og træningen for lille. Til sidst, i et "desperado" forsøg på at finde formen (red. 6 timers tons tur på mtb) begyndte knæet at værke - så meget for sin fysioterapeut viden og udd... Ha!

Nu skal der ses fremmad - det siger de kloge hoveder siger...
Skal jeg endegyldigt sige farvel og tobak til sportslige mål ifb. med cykling eller er der en lille sidevej man kan følge...? Jeg ved detsgu ikke - jeg ville/vil gerne og jeg bliver svar skyldig indtil jeg igen er i form eller har fundet vejen og valgt den fra...!

so long og til næste gang på tasterne....

ps... jeg er stadig i gang med at indlede væddemål om at deltage i crossløb til vinter - så.... boyz - bring it on!

ps.. mine carbon Reynolds topt T hjul kører for øvrigt helt fantstisk - Voaw, hvem der havde fundet dem da man var i go´ form!

3 kommentarer:

Kanonkuglen sagde ...

Godt at se lidt livstegn fra en udkørt rouleur:-)! Velkommen tilbage...

Köser sagde ...

ja... vi rouleur´s har ikke de bedste kår i det mørke jylland, der er langt imellem os.
Det kun på de fjerne glimt af hvide skoovertræk i horisonten der gør, at man ved... man ikke er alene!

...You are not alone, they are out there... somewhere!

Unknown sagde ...

Altså, jeg vil da meget gerne vise de to herrer rouleur's rundt i det midt eller nordjyske ved lejlighed, men I må fandme ikke have de der bøsse sko-overtræk på! Og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvor koldt eller vådt det er!

I Jylland kører man UDEN skoovertræk i skoven. :)

Og så skal jeg vist ellers ikke for godt i gang med mangelfuld blog-opdatering...