mandag den 15. september 2008

stålramme projekt... et mode fænomen!

min gamle stålramme har ligget længe nok i kælderen... Den røde italienske lak er ikke hvad den har været, cinello mærket er ikke pænt og vægten ...... tung!
men, men, det er Columbus rør - omend ikke de dyreste, men - Columbus!

Planen er at strippe rammen for lak og give den klar lak (inden da vi jeg polere den)... på skrårøret skal der markeres et hvidt felt med logo... that´s it - keep it simple. Målet er en fin sommer bycykel med flatbar, hurtige hjul og nul skærme (havde jeg boet i Kbh - ville jeg have valgt singlespeed, men bor i Århus med bakker osv...så gear bagpå)

en klinge foran, 9 små bagpå, raceface flatbar og sadelpind, gl. Flite sadel og sorte road hjul... year!


min inspiration blandt flere...

vil poste et pre-pic om et par dage af rammen...og derefter mere når projektet søsættes!

/Köser - nu på mac... endnu et mode fænomen, men et af de mere praktiske af slagsen - Love it!

Ingen kommentarer: